Wednesday, November 4, 2009

~ Special entry to special someone ~

ini adaha entry gembira harap maklum! berbaur skema peperiksaan sedikit dengan seribu kesalahan tatabahasa dan penggunaan tanda seruan, tanda titik dan tanda soal yang salah serta keterlaluan...

hari ini adalah hari ulangtahun sahabat baik saya.... jadi saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan.... selamat hari ulang tahun....

oleh kerana saya pemalas jadi saya hanya akan copy jer apa yang saya type kat fb tadi yer; kan dah nampak macam tak ikhlas entry ni sebab bagi tau pemalas.... bukan tak ikhlas.. cumer malas nak type benda yang sama jer... harap maaf yer..

"to my lovely bestfriend; uwwweeekkkk nak muntah.... hahahaha...

untuk sahabat kesayangan saya... selamat hari ulangtahun ke 38 (thanks to botox anda kelihatan seperti berusia 28 tahun)... Semoga dipanjangkan umur , dimurahkan rezeki, menjadi isteri yang TOAT kepada suami dan berbahagia bersama suami terchenta, mendidik ...anak yang soleh dan insyaallah yang soleh-solehah lagi, menjadi anak yang superb taat kepada kedua ibu-bapa, menjadi bos yang disayangi pekerja dengan memberi bonus untuk hari raya haji (lisa,eddie,hafiz; sila mengundi bersama), serta menjadi sahabat kesayangan saya selamanya... saya sayang anda for better or for worst... walaupun anda hanya memakai baju kelawar berttudungkan tuala dan berselipar kan vincci.. saya sayang anda selamanya.... wahh suami saya mesti jeles... :P luvs u without muah muah.."

dia adalah sahabat yang selalu bersama... di keadaan terburuk saya, terburuk dia, di keadaan tercantik saya (tapi seriuss saya perasan saya cantekkkk sangat masa saya nikah) kah kah kah!! benci tak korang??? keadaan tercantik dia (saya buat-buat lupa zzzzz...)... dia adalah antara insan yang dipanggil kawan dan layak digelar sahabat..... saya mungkin pernah berkenalan dengan ramai org semasa proses membesar.... tapi hanya beberapa orang yang menjadi kawan dan tidak sampai lima jari untuk digelar sahabat... dia adalah diantaranya... kembang sikit hidung tu please! perempuan cantekk di tengah itu saya :p
lelaki kacak di kiri suami saya (sampin itu saya yang pilihhh tau!)
perempuan yang perasan model di tepi adalah dia.
. dia cantekk juga lah...

dihari ulangtahun dia ini saya ingin beritahu anda semua kenapa dia sahabat saya...;

a) kerana dia tanpa rasa bersalah melenggang kangkung menuju ke bus stop membawa tali kasut dan sebungkus roti gardenia yang disiap mama, walhal dia tau kami telah lewat ke sekolah, dan tidak pasal-pasal kami telah didenda mengutip sampah, and thanks to harikrishnan to save our life... wuh...

hahahaha lawak giler dia ni... tengok nad bertapa berbekas nyer senario kau dengan tali kasut berjuntai kat poket baju sekolah tu kat otak aku..... trauma!!!!

kepada nadia hassan; saya harap anda akan terus menjadi sahabat saya, walaupun saya kecik hati anda tak mau buat pelamin saya huhuhuhu.... sedih apa salah saya???... how dare u nadia hassan?.. semoga anda akan terus bertabah terhadap lawak-lawak sarcastik saya... atau remark-remark menjengkelkan dari saya... saya innocent tau! cumer kadang2 bendul dan jujur sedikit... harap maklum. semoga anda akan terus bertabah melayan karenah saya disaat saya tertekan atau bersedih... terima kasih kerana sudi menjadi tempat aduan dan kerosakkan dan juga kaunter pertanyaan.... terima kasih juga kerana sudi menjadi buku rujukan kekeluargaan dan dapat menjawap soalan-soalan saya dengan cemerlang... terima kasih kerana selalu mempressure saya menjelang hari perkahwinan saya, tanpa anda mungkin saya akan terlupa banyak perkara, terima kasih kerana memegang tangan saya dihari pernikahan saya, terima kasih juga kepada suami anda yang terpaksa bertabah dengan kewujudan saya yang comel ini didalam hidup anda... terima kasih juga kepada anda yang membuatkan saya selesa bersama keluarga anda, walaupun saya kecikk hati dengan syahirah hassan.. (talk to the hand syasya!!):p.. terima kasih kerana mengingatkan saya andai saya terlupa tentangNya... terima kasih di atas segala yang anda telah lakukan untuk saya... saya amat menghargai anda lebih dari apa yang anda bayangkan... saya amat menghargai anda lebih dari yang anda angankan.. saya menghargai anda 12 tahun ini... semoga anda akan sudi untuk terus menjadi sebahagian dari hidup saya...


gedikkan dia.. jangan lah tunjuk excited sangat bergambar dengan saya..


dia lagi

cukuplah sampai disini saya akhiri dengan "saya sayang anda for better or for worst... walaupun anda hanya memakai baju kelawar berttudungkan tuala dan berselipar kan vincci.. saya sayang anda selamanya.... wahh suami saya mesti jeles... :P luvs u without muah muah.."

5 comments:

  1. kalau saya menjadi nadia, saya mesti dah mengalir air mata.

    woh, woh.

    nad, yana,
    lagi 14 hari sila karang karangan baru untuk saya.terima kasih.

    ReplyDelete
  2. nana; dia memang mungkin akan menangis kat ayat ni "walaupun anda hanya memakai baju kelawar berttudungkan tuala dan berselipar kan vincci.."

    hihihi... ok2 nana, yana tengah draft ni hahaha... (harap2 lah penyakit malas memblog tak datang kan!) jom doa sama2... nana jangan sedih2...

    ReplyDelete
  3. ;') WUHUHUHU..rasa nak lempang ilyana laju2 sebab buat entry yang sebak disamping lawak yang suka nak menjatuhkan martabat insan yang bergelar nadia hassan..i love you bebeh..forever n ever.. muahsssssssss.....

    p/s : nana, kalau nak kawan ngan yana mmg kena tahan kutukan berbisa dia..adeila,kes baju kelawar ni mesti dia akan cerita masa kenduri kawin anak2 kami nanti..dem u yana!!

    ReplyDelete
  4. owh,by the way..semenjak saya berpipi 'paus' org kata muka kita serupa..so..kalau anda comel,saya juga comel =p hahahaha

    ReplyDelete
  5. nadia; serius lawak pakai baju kelawar tapi pakai selipar vincci pakai terompah takpe gakla... baru lah matching... yer2 sila sabar dengan lawak kuang ajar aku yer..
    KITA MEMANG COMELLLLL.... lantak lah kepada sekalian pendengki.....

    ReplyDelete