Wednesday, April 7, 2010

~si kedekut kental ~

kwn2 semua harap maklum... aku sangat arok, tak sabar nak tunggu hari sabtu... "lah die ade pesayan lagi kak" nak tunggu hari sabtu.... dah lama fikir... tapi kalau fikir banyak sangat sumer tak jadi kan? kan? kan? knowing me yang superb kedekut kadang2... boleh jer tetiba aku ubah fikiran.... tapi insyaallah tak kot...

hihihi... tak sabar nak buat surprise lalalalala... harap2 berjaya ke akhirnya , jangan jadi cam nad suka kantoi separuh jalan..... wedding anniversary sebulan lagi sebenarnya, birthday dia plak lagi 2 bulan tapi by that time tak dapat nak g beli present and celebrate kan... so plan nak buat in advance lah hihihi.... seronok2.... tapi dua, tiga hari gak lah termenung memikirkan kesan kebankrapan selepas tu.... tapi takpe2 pujuk hati... takpe2 dia punya pasal takpe lagi pun itu kan namanya 'hadiah berganda" huhuhuhu..... dengan harapan "hadiah berganda" i adalah percutian ke Eropah semumur hidup.... PENGSAN LAKI AKU!!!

kawan2, sekiranya minggu depan anda ternampak simptom seperti berikut dalam diri saya, seperti termenung, tak mau gi lunch, atau asyik cakap kereta takde minyak harap anda semua harap maklum... sila pujuk hati saya dengan belanja saya lunch dan tong-tong isi minyak keter saya huhuhuhu, lebih baik sekiranya tolong servis kan keter sekali.................. memang drama lah aku ni.... apa yang aku buat yang termampu jer, tapi biasalah i kan boleh jadi kedekut tahap gaban kan... apa korang nak heran????...........

note; en sebumbung yang ajar istilah "kedekut kental" tu

No comments:

Post a Comment