Tuesday, June 30, 2009

~ 30-06-09 (seorang perempuan meroyan di depan pejabat pos ~

Menyampah btol aku.... ada org dah menekan2 butang mengamuk aku ni... aku pun meroyan2 di dalam kereta didepan pejabat pos menengking manusia ni.... serius giler aku hilang sabar... bila ada manusia yg tak sedar di untung, yg lupa pemberian org, sibuk menagih hak yang katanya layak diterima....

Aku jarang nak meroyan camni selalunya aku cuma marah2 dalam hati.... pastu sakit dada sendiri2.... tapi dengan perangai yg macam bab*ssss tu memang btol2 menyakitkan hati aku.... kalau kita org lodge report baru kau tau langit tinggi rendah.... org punya lah simpati dgn nasib kau... tapi kau cam celak*... lagi nak blackmail company.... woi innade???

nasib baik aku tak puasa hari ni (hehehe alasan)... kalau aku puasa tadi terpaksa singgah 7e.... tapi korang jangan risau aku dah ok... sebab dapat beli rojak buah kwsp untuk makan malam ni.... heheheehe....

No comments:

Post a Comment