Tuesday, May 12, 2009

~ ~

aku adalah tidak sihat... tekak macam ada seekor anak kucing yg sedang mencakar dinding... hidung jugak berasa panas... tiba2 pulak batuk akan meledak macam nak gugur paru2 n jantung... ini adalah mungkin kerana aku kurang minum air setelah dinasihatkan untuk kurang meminum air... apakah???.... nah sekarang sudah demam.... sekarang aku demam setiap dua minggu... "insyaallah dapat menghapus dosa2 kecil"... tapi bila dada nak tertanggal terlupa dah sumer tu... huhuhu...

tadi memang tak larat nak bangun tido nak ke opis tapi gagah gak lah ada benda nak tanya dgn staff kat opis... kelam kabut coz dah lambat sampai tertinggal laptop kat umah... ingat kalau x larat sgt nak g klinik... tapi lepas briefing dgn staff, buat call sana sini tak rasa pulak nak g klinik padahal lutut2 sumer seram sejuk...

lagi 15 hari aku mau cuti sekejap... tapi banyak hal pulak kat opis ni... projek cam tak jalan... Apakah???

4 comments:

  1. Dear Moi..please take care. I hope you would recover soon..I think musim la sekarang. Minum air banyak2 tau..:)

    ReplyDelete
  2. saya pun rasa... u 2 take care.. thanks sis

    ReplyDelete
  3. babe, jgn sakit2..ur big day is just around the corner..take it easy ok! love ya!

    ReplyDelete