Friday, May 15, 2009

~ terima kasih moiFC (hahaha ayat tak bole bla!) ~

MoiFC;

hehehe terima kasih di atas doa n ingatan anda semua hehehe... pada jam 12 tengahari, hari jumaat 28 thn dahulu saya telah dilahirkan.... Alhamdulillah hari ni saya masih kuat, sihat & jelita ekeke (woi bagi chance la.....)

kepada 5 pen'wish' pertama; anda semua telah berjaya mendapat kasih sayang yang tak berbelah bagi dari saya...... mereka adalah (mrz, iera& ijoy, aty & nad).... saya akan belanja anda semua pada 30hb may ni... jumpa di taman bollywood yer!!!

oh tidak ketinggalan pen'wish' in advance iaitu anak pakcik sobi yg perasan dimatanya hanya ada kerut tak mau ngaku kedut.... saya jumpa anda disana..

kepada pen'wish' ke-6 cik Nurnana dan seterusnya saya juga berbesar hati membelanja anda pada 30 may ini di taman bollywood.... jumpa anda semua di sana....
..

terima kasih di atas doa anda semua.... semoga saya semakin tua & wiser

6 comments:

  1. Aku pen'wish' yang ketujuh ehh? Happy Birthday.. tabahkan hati, kuatkan semangat.. huhu..

    ReplyDelete
  2. hahaha..aku penwish ke 6..takpe,semalam aku da bagi hero tamil in advance kat facebuk ;p

    ReplyDelete
  3. ye kami semua tidak sabar untuk dibelanja pada 30th may ini..hahahaha..

    anda sudah rasa debarannya? hihi

    ReplyDelete
  4. sillah; TQ

    iera; serius nerbes coz banyak hal tak settle lagik...

    ReplyDelete
  5. wah.
    terselit gak tu nama I.

    hehe..

    err.. tak reti la g rawang..camne eh?

    ReplyDelete