Monday, May 25, 2009

~ they are not out for sale ~

dari kiri; sara-ati-nad-aty-moi-mrz-iera-eyta-mas

berhajat nak membuat entry yg panjang tentang hari jumaat lepas... tapi otak tak mengizinkan mungkin gak sebab terlalu letih... tengok lah gambar kat atas... sungguh ayu gadis berbaju kurung itu hehehehe.... (ayu hari jumaat jerk)

jumaat lepas aku ni lah manuasia yg paling bangang tetapi gembira.... hidup2 aku telah ditipu oleh kwn2 di atas.... kwn2 rapat dr tadika, sekolah rendah n menengah yg masih keep in touch sehingga hari ini... hehehe ada 3 org lagi yg tiada dalam gambar {eyma kat johor-nora ada practice bola tampar-reena(sila tanya iera mana reena hehehe)}... opps sila abaikan jejaka kacak disebelah aku itu....

dengan rancangan cik aty dan dilaksanakan oleh puan nad aku telah ditipu 'sangat baik punya!!' serta tak ketinggalan panggilan2 telefon yg dibuat oleh pn iera kepada semua kwn2 akhirnya semua kwn2 telah berkumpul untuk membelanja aku n mrz makan... disamping mereka di atas ada gak official photographer en syahrul daripada sebumbung yg menangkap gambar2 kami yg gorgeous morgeous ini, tak ketinggalan suami pn mas n anaknya yg sgt fotogenic iaitu Qaizer...

jumpa kwn2 membuatkan aku jadi sgt teruja n gedik tak terkata2... hehehe... excited siot... after 10 years bukan senang nak jumpa dengan kehadiran seramai ni... selalunya kalau ada gathering or jumpa kat wedding bukan senang nak jumpa seramai ni yg ada... ohh kalau ada buku kedatangan gathering pn iera, pn ati, pn sara n pn eyta mungkin akan mempunyai kehadiran yg paling tinggi..... tapi rasanya pn iera tetap di carta yg paling atas.... hahaha...

seronok sangat borak2, kesian pn mas makanannya tak sampai2.. org dah nak siap makan barulah dia dapat makanan huhuhuhu... yg penting semua happy... {korang semua happy ker kwn2??} ... hiburan of the night adalah luahan perasaan iera hehehehe... expression priceless.... tak ketinggalan mak buyung sara yg masih rancak bercakap laju2 walaupun di tahap yg mengah2....

kepada kwn2 semua;

... sweet giler apa yg korang buat tu... aku nak korang tau aku happy sangat2, terharu sangat2 n blur gak hehehehe....

nad; thanks for everything.... aku sangat2 menghargai our friendship... we have a very beautiful friendship indeed. sorry for 'abaikan' kau in anywhere... sorry for being 'pelik' lately... sorry kalau tak dapat membantu kau dalam banyak hal... sorry jugak kalau aku tak dapat mengurangkan beban yg kau tanggung... i just want u 2 know... aku ada selagi kau perlukan aku... ingat tu... luv ya

aty; sorry kalau aku abaikan kau lately... sorry for not always there for you... sorry if sorry is not enough... rindu je masa2 dulu... luv ya

iera; bebeh, sorry for not always there for you... apa yg kita share for the past 3 years priceless... selepas ni boleh lah melepak di 6 point berempat yer... luv ya

mas; sorry for not always there for you... lepas zaman sekolah kita dah kurang catch up each other activities... tapi lately ni kita lebih selalu keep in touch... hopefully akan terus kekal cam2 kan... luv ya

eyta; dalam kemabukkan tetap gak datang... terharu aku tau... hehehe... keep in touch yer.... luv ya... woi sorry aritu tak dapat borak sangat....

sara; mak buyong terima kasih datang... hehehe keep in touch... luv ya

ati; atiiiiiiiiii keep in touch tau.... luv ya... sorry gak tak dapat borak banyak aritu

**** korang perasan tak draf kemalasan aku dah meningkat?? hehehe

lupa plak thanks kepada en apis, en fairus n en qaizer kerana sudi datang.....

eyma; kalau ko ada kat kl sure kau ada malam tu.. aku sayang ko gak.. jumpa 29 hb ni... kau sangat sweet sanggup bercuti lama2 utk aku... harap2nya bila sampai masa kau... aku pun bole buat cam2...

nora; luv ya.... semoga kita akan selalu keep in touch ye

reena; apakah gunanya kemudahan jika kita tidak menggunakannnya (memetik kata2 didalam iklan telekom)... sayang anda juga

memetik kata2 mrz;

sweet giler apa yg kwn2 syg buat utk syg.... beruntung syg... sayang n kwn2 syg semua lawa2... org sungai choh memang semua lawa2 ker???

hahahahaha jomlah kita semua bangga diri sambil gelak guling2.... tapi percayalah mrz cakap tu ikhlas....

kwn2 semua saya sayang anda.... terima kasih untuk persahabatan yang telah berusia 23 tahun ini.... anda semua memang best....

9 comments:

  1. :") terharu sebab mrz kata aku lawa.KAHKAHKAH..tak la,terharu sebab ko poyo :P menci la!

    ReplyDelete
  2. tulisan color biru tu best la.... nk gelak guling2 nie tapi kt ofis laa,,) hahahaha... btl la ko ckp.. bukan senang nk jumpa ramai2 mcm tu.. so, pas ni hope dpt lg jumpa mcm tu.. luv u 2...

    ReplyDelete
  3. nad; poyo n gedik itu aku!!!

    mas; jom gelak guling2.... best kan kalau camni selalu

    ReplyDelete
  4. moi,
    awak sgt comel la.

    adakah *nora* tu adalah kwn saya jugak?

    ReplyDelete
  5. hahahhaa..ko tanya mrz tu..dia nak kata LAWA ke LAWAK? hahahha..

    bebeh, sayang kamu juga! so mrz kalau kamu tidak sayangkan kawan saya ini, saya SAYAPkan kepala kamu nti..heh heh heh..

    nway, really had fun that nite!
    wish can do it again some other time!

    ReplyDelete
  6. miss nana cs; yer... nora saya adalah nora anda juger....

    iera;memang dia cakap LAWA jom guling2...

    ReplyDelete
  7. Dear Moi,

    So jejak kacak tu is mrz ye...hehehhe..bila nak jempau masak nasi minyak ni?

    ReplyDelete
  8. hamboi hamboii kemain sihat si sara time peknen kekeke... ati mainatin kurus...iera ko tengah peknen ke apo tu? aku kompius jap...

    Noorzuriaty itu aku ingat nama penuhnye kekeke dia udah kahwin lum ? eh iera bukan nama ko start perkataan khairul ke? kekekek tetibe jek aku?

    aku sebenarnya hanya ingat nadia masa sekolah menengah jek.. lelain tu aku ingat sebab sesama berjuang main bola jaring masa sekolah rendah kekekek kalo takde main bola jaring memang aku tak ingat korang ni sume...

    ReplyDelete
  9. wa, iera peknen la... Noorzuriaty mana kawen lagi.... btol la wa iera tu start nama khairul....

    wa, kalau aku ko tak ingat tak taulah... abah aku kan pelanggan tetap haji tamin....

    ReplyDelete