Saturday, May 9, 2009

~ selamat hari ibu ~

sudah bersawang blog ini, macam hdup segan mati x mau.... mintak maaf yer sekiranya ada org yg tunggu aku update hehehe (tapi tau jerk takde) huhuhu.... macam2 hal dah lbh kurang 2 mingu gak laptop ni meragam kat opis ... tak bole nak online... yg peliknya kat opis je kat tempat lain laju jer dia... a few docs pun hilang gak lepas hantar format ari tu benci aku tau.... doc tu plak baru jer siap... x sempat print n buat copy lagi.... angin satu badan nak start dari mula.... alhamdullillah dgn masalah x bole online 85% dah siap.... tinggal nak compute data n checking jer lagi.... jangan plak la meragam lagi pasni....

oh yer "Selamat hari Ibu kepada kaum2 ibu sekalian dan tidak ketinggalan kepada bakal2 ibu hehehehe.... Tidak dilupakan kepada Allahyarhamah Ibu saya.... Alfatihah....

besides, sibuk dgn lappy yg meragam, so mana yg tau tau lah ada gak benda lain yg menyebabkan aku sibuk... kadang2 rasa nak jerit kuat2 bila nak settle sumer ni.... tension huhhhhh.... kadang2 bila org tanya 'camner preparation?'... 'sumer dah siap ker?'... walaupun aku tau niat korang baik tapi kekadang jadi annoying plak kat aku heheheh sorry yer kenkawan... letih siot... bersyukur gak ada cousin2 n makcik2 yg banyak membantu..... tapi dalam hati aku tetap sedar sumthing that i missing.... sekiranya mak masih ada mesti dia lebih sibuk dari aku n yang paling penting mungkin aku tak perlu ambik tau semua perkara coz she knows me better than myself.... since masa aku kat uni mak sendiri memang dah ada impian untuk wedding day aku... over kan??... tapi since dia takde, banyak preparation aku bergantung gak dgn pendapat makcik2 n cousin2 n kadang tanpa sedar aku dah mengabaikan kepentingan aku sendiri.... sure korang cakap 'hey ni wedding kau, suka hati kau lah'... yup btol... tapi kalau korang ada kat tempat aku sure korang tau banyak hati yg perlu di jaga.... thanks to mrz n adik yang paling memahami... dia org lah kekuatan aku... aku nak cerita kenangan dengan arwah mak tapiiiiiii... nanti sedih nanti nangis plak tak mau arrr..... aku cerita lain kali yer.... ok lah korang semua selamat hari ibu... ... take care..

6 comments:

  1. :( alaaaa na..jangan la sedih2..ko ni dah la aku tengok cam pelik je semenjak dua menjak ni..aku anggap sebb ko nk kawin je..kalau pasal kerja jangan la pressure2 sgt..yang tak urgent ko rilek sikit pun tak pe..

    ReplyDelete
  2. hahahah adakah aku pelik... sorry lah kalau kau ada terasa sikit... sorry ek.. luvs u... tapi aku pun rasa kadang2 aku cam pelik....hehehe apakah??? bukan pasal kerja sgt, pasal wedding kot... ooooo otak aku agak kompleks....

    ReplyDelete
  3. org yg dh nak kawen, akan jadi pelik sikit, macam kakak saya dulu.

    tapi, kawan2 kena byk sokong dan beri idea/ terima idea.

    jgn tension2 sgt.

    ReplyDelete
  4. nana; tunang saya pun kata saya pelik... apakah???

    ReplyDelete
  5. darl, u tak pelik..its normal bile banyak mende nak kene pk dalam satu masa..

    been there, done that too!! hahaha..

    ReplyDelete
  6. iera; i know u know.... huhuhu thanks darl

    ReplyDelete