Thursday, April 9, 2009

~ sorry sekarang saya busy ~

blog ni sudah bersawang2... maaf yer kawan2 yg menanti2 kan karya agung saya, saya agak busy... minggu ni rutin saya ke hospital setiap pagi, sesekali di waktu tengahari n setiap kali selepas balik kerja... saya sangat sibuk... mungkin saya akan cerita lain kali...
saya dah capture banyak gambar kat hospital menggunakan kamera canggih saya... cume saya mungkin masih tiada masa nak mengupdate entry berkaitan... maafkan saya para kenkawan... saya akan usaha untuk update kemudian...

selingan;

aku : yg, jap saya nak g b***k jap
mrz : ok, org tunggu kat sini
aku : ok
setelah puas dan lega aku pun kuar
mrz: dah siap? best?
aku : best giler.... (sambil tersenyum2 kemut yg tak malu langsung)

tiba-tiba.....

mrz : yg, tadi awak bukan setakat b***k tu je, tapi mata awak pun b***k... (sambil tergelak2...)
aku : bongok arrr.... (sambil mengelap mata yg b***k)


bongok tol arrr.....

2 comments:

  1. i like berak... tapi aku takdelah tabur kentut merata macam sesetengah org tuuuuuuuu

    ReplyDelete