Saturday, March 28, 2009

~ cik cekodok merah jambu yang baik hati ~

semasa berjalan-jalan di blog org pada pagi ini, singgah sekejap diblog cik cekodok merah jambu (CCMJ)... rupanya sudah di update n ada 2 entry semasa... tak disangka aku sudah di tag... huhuhu... baik hati sungguh CCMJ kerana mentag aku mungkin jugak kerana kasihan diri ini tak pernah di tag hahahaha..... tapi sejujurnya aku takut jika ditag andai kata ada soalan yg malas aku nak jawap... tapi keyword nya yang paling penting malas juga... tapi utk cik CCMJ yang baik hati mentag blog aku yg sunyi ini, ini untuk anda....


TANDA

1.Tanda2 kamu badmood?

diam n please leave me alone (aku diam bila malas nak cakap), bermuka serius macam naga, menjadi lebih sarcastic dari biasa...

2.Tanda2 kamu marah?

bila marah bergantung yer... jika benda yg aku marah tu tak boleh diluahkan aku diam jer lebih kronik dari 'badmood', muka lagi ganas lagi dari naga.
tapi kalau boleh diluahkan aku akan menghamburkan nya sambil tangan terketar2 n mungkin gak akan menangis coz marah sangat..... (mengucap yana, mengucap.....)


3.Tanda2 kamu sinting?

cik CCMJ yer ini 'apakah????'


4.Tanda2 kamu malu?

tersenyum2 plastik sambil merasa seperti tidak berbaju....


5. Tanda2 kamu sedang cemburu?

bergantung yer... jika melibatkan mrz aku trus serang dia hahaha.... (Serang! mrZ!!!!!!!!!!!!!), jika benda2 remeh buat2 bodo jerk...


6. Tanda2 kamu sedang sedih?

mula2 aku tahan sedih.... pastu aku nangis jap... pastu gelak pulak... akhir sekali kemuncaknya nangis di selang selikan dgn gelak....


7. Tanda2 kamu tengah gumbira?

lebih ceria dari biasa

nota kaki; aku agak transparent....



APA


1.Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?

warna ijo...


2.Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?

aku beli apa yg aku nak bila aku perlu... tapi jika ada duit lebih aku mungkin beli benda tak perlu... sebab tu aku jarang ada duit lebih... yg pastinya aku tak mengamalkan 'window shopping'...


3.Apa kah kamu percaya love at first sight?

tak tau nak jawap... aku rasa tidak kot...


4.Apa yg ingin kamu lakukan skrg?

gi cuci toilet opis...


5. Apa rasa di hati kamu saat ini?

emmmm........ tak pasti


BILA


1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?

15 hb mei 1981


2. Bila saat terindah dlm hidupmu?

malu nak share (hehehe sambil tersenyum2 miang)


3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?

abah baru marah aku pagi tadi sebab kereta kotor banyak sampah..... relaks lah bah hari ni kan hari sabtu....


4. Bila kamu akan married?

mei 2009 doakan aku yer....


BAGAIMANA


1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?

marah2 dalam hati dulu pastu dah tak tahan apa lagi gi lah 'SERANG!!!!!!!!!!! dush! dush! dush!'


3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?

ok2...soalan ni agak sensitip... this past few years kawan datang n pergi.... tapi aku percaya sahabat sejati akan terus bersama kita selamanya... kepada kwn2 saya u know who u r... thanks 4 being with me for better or for worse... aku akan selalu ada utk korang... sila lempang kalau aku berubah.... walaupun kadang2 perangai aku macam puek tapi aku tetap sayang korang... korang tabah jer lah ek dgn aku.... hehehe


4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?

selalunya org yg tak suka aku adalah org yg aku tak suka.... jadi kira adillah 'aku tak kesah'


5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api

rumah terbakar panggil bomba... (sila baca dengan irama)


6. Bagaimana jika kamu keseorangan?

tido jer lah....

aku nk tag:
sesiapa sahaja yg nak buat amik je ye... jgn malu2

No comments:

Post a Comment