Monday, March 16, 2009

~ Sila Update Blog Anda ~

Memandangkan aku tidak ada idea nak update blog... Sejak pagi tadi aku hanya menunggu kawan2 mengupdate sahaja.... Disebalik hidung yg srut2 tapi dah ok sikit ni... aku trus menunggu... kawan2 cepatlah update..

jap2... kepada puan iera, Happy 28th birthday... saya sayang anda... semoga tahun ni "MISSION' anda akan berjaya.... anda berusaha yer CHAYO!CHAYO!... jika anda ingat balik kehidupan kita 2 tahun yang lepas.... anda sure akan lebih bersyukur untuk hari ini.... ish2 ish... sedih kan???? hahaha.... kita je yg tau... dats y saya sayang anda... saya tau anda sayang saya juga hehehehe.... kepada encik suami iera jika anda terbaca sila jaga kawan saya baik-baik yer....

2 comments:

  1. ye mmg saya sayangkan anda!
    perkara 2tahun lps itu kita jadikan kenangan..
    semoga kita lebih bahagia di hari² mendatang :P

    thx for everything, buddy!
    love u!

    ReplyDelete