Wednesday, February 11, 2009

~ Bermuka plastik ~

Entry ini berbaur 'kegatalan'

Pg ini saya telah pegi bekerja bersama Mr Z, (rasa sungguh gembira) kerana kami mempunyai urusan yg sama2 penting.... Tapi Mr Z yang bermuka plastik, telah tiba2 meminta maaf sebaik sahaja memasuki kereta. Sebagai org yg berhati mulia saya amatlah terkejut, kerana apakah permohonan maaf tersebut, adakah kerana 'Mr Z mengundi PAS', tentunya bukan kerana itu saya sudah lama tau....

It seems, he still get effected by bius yg diberi oleh abah semalam. Chill syg, he just being him, straight forward takde belok... No worries.......

Sepanjang perjalanan ke tempat yg aku nak pergi, Mr Z lg berminat melayan perasaan drpd nak bercakap dengan aku sehingga kan muncung aku telah terkena cermin kereta akhirnya Mr Z mengalah jugak n kembali ceria.. :P


p/s; Mr Z awak sgt 'Kacak ke takterhinggaan' pada hari ini.......





No comments:

Post a Comment