Wednesday, February 11, 2009

~ Long Talk ~

Counting Days ; 105 days

Semalam Mr Z telah berjumpa abahku (without me ok.....) for very secretive reason hahahaha, walaupun dah byk kali dah jumpa, yg penting aku plak yg lebih2 nervous n i think Mr Z pun (walaupun cuba bersembunyi disebalik suara yg macho itu)... Punya lah banyak jawapan yg aku dah ready kan utk dia, mana lah tau kalau byk sgt soalan dr abah aku yg kadang2 lagaknya cam polis.... Jawapan kena lah sama nanti kalau tak sama huru-hara plak aku nak menjawap dgn abah.

As usual after jumpa abah surely aku akan dapat sume cerita tu, kalau tak citer pada aku, dgn sape lg dia nak citer. If u know me, u knowlah 'how tak menyempat i can be', nak tau all the details kan.' Tapi semalam aku adalah sgt decent n sgt sabar, walaupun menunggu Mr Z yg agak lambat sampai tu... Aku tetap tersenyum girang, kerana aku dalah sgt lapar, meminta dibelanja makan. Kami pun mencari tempat yg sesuai untuk makan.

Sambil tunggu makanan sampai, Mr Z pun citer lah everything, nothing that surprise me, but it seems not to my dear Mr Z. Mr Z ada sedikit seperti 'terkujat', tapi x kisah lah... Aku bersyukur at least Mr Z sgt menghormati abah aku n dia x pun membantah... Kalau aku sure dah jadi lain nyer ( sorry, i'm not a very good daughter, but i try my best to be the most 'anak yg mendengar kata' )... Nasib lah Mr Z, i dtg dgn pakej (luvs me, u get my father toooo) bole tahan pepatah aku hahahaha.

Note for Mr Z; Everything will be ok syg... Abah just being a father in the most strange way... I'm with u dear......

No comments:

Post a Comment